Για τις βασικές έννοιες

Όπου κοιτάξουμε γύρω μας θα δούμε εικόνες. Εικόνες που αφήνουν συναισθήματα, παράγουν ένα ήχο στο πίσω μέρος του μυαλού μας. Αυτός ο ήχος είναι τα σχήματα και τα χρώματα που έχουν αυτές οι εικόνες. Ότι και να κάνουμε παράγουμε χρώματα, δημιουργούμε ουσιαστικά συναισθήματα σε μας και στους άλλους. Είμαστε παραγωγοί ομορφιάς, ζωής, αίσθησης.

Τα χρώματα διαφέρουν μεταξύ τους. Όπως και οι άνθρωποι, όπως και τα συναισθήματα, όλα έχουν ένα σκοπό που υπάρχουν. Υπάρχουν για να προκαλούν δράσεις και αντιδράσεις, χαρά, λύπη, απογοήτευση ή μισός. Στο καθένα αντιστοιχεί και κάτι, αλλά και πάλι όχι απόλυτα. Χρειάζονται οι σωστές αναλογίες για να περάσουν το σωστό, το κατάλληλο μήνυμα, να δημιουργήσουν θετικό αντίκτυπο, στα μάτια μας.

Τι είναι Γραφιστική;

Ο καλός σχεδιασμός κάνει την διαφορά στον κόσμο μας. Είτε πρόκειται για την επικοινωνία μιας κοινωνικής ιδέας, είτε βοηθώντας μια επιχείρηση να προσελκύσει πελάτες, το να ωθήσουμε τους πολίτες να συμμετάσχουν σε έναν οργανισμό, ή να ψηφίσουν τον υποψήφιο της επιλογής τους, ή απλά βοηθώντας τους ταξιδιώτες να βρουν το δρόμο τους μέσα από ένα πολυσύχναστο αεροδρόμιο, ο καλός σχεδιασμός σημαίνει σύνδεση.

Η γραφιστική συνδυάζει τα χαρακτηριστικά της δημιουργικότητας και της επίσημης τέχνης με την κοινό-κεντρική προσέγγιση του μάρκετινγκ για να δημιουργήσει αποτελεσματική οπτική επικοινωνία. Σε αντίθεση με τα έργα τέχνης, είναι πάντα στην υπηρεσία των αναγκών του πελάτη.

Πολύ περισσότερο από απλά «να κάνει τα πράγματα να φαίνονται όμορφα,» η γραφιστική χρησιμοποιεί το χρώμα, τα γράμματα, τη σύνθεση για να επικοινωνήσει με το κοινό στο οποίο απευθύνετε.

Για να το καταφέρουν αυτό, οι σχεδιαστές αναλύουν δεδομένα σχετικά με το κοινό στο οποίο έχουν στοχεύσει, όπως η κοινωνική τάξη, το φύλο του κοινού, την εκπαίδευση, αγοραστικές συνήθειες, τα χαρακτηριστικά της προσωπικότητας, τα αγαπημένα περιοδικά και τηλεοπτικές εκπομπές, και ούτω καθεξής.

Οι σχεδιαστές παίρνουν τις δημογραφικές και ψυχογραφικές πληροφορίες και να εξετάσουν τι παρακολουθεί το κοινό. Για παράδειγμα, εάν το κοινό στο οποίο απευθύνεται, παρακολουθεί ένα συγκεκριμένο στυλ περιοδικών και διαφημίσεων, οι σχεδιαστές αναλύουν αυτά τα προϊόντα και το εικαστικό λεξιλόγιο τους (χρώμα, θέμα, το σχήμα, γραμματοσειρά, σύνθεση). Χρησιμοποιώντας αυτά τα θεμελιώδη στοιχεία, οι σχεδιαστές δημιουργούν τα νέα κομμάτια που συνδέουν και επικοινωνούν με το κοινό που έχουν στόχο.
Ο σχεδιασμός που βασίζεται σε αυτή την κατανόηση του κοινού στο οποίο απευθύνεται είναι άκρως επιτυχημένη. Προσπαθώντας να σχεδιάσει κάτι, χωρίς να γνωρίζουμε την ανάγκη, είναι σαν να προσπαθείς να επικοινωνήσεις χωρίς να γνωρίζεις τη γλώσσα του ακροατή.

Εκτός από μία ευρεία σύνδεση στις καλές τέχνες, το μάρκετινγκ, και τη δημιουργικότητα, οι γραφίστες οικοδομούν πάνω επίσης σε ένα εκτεταμένο σύνολο τεχνικών γνώσεων όσον αφορά τις ποικιλίες χαρτιού, μελανιών εκτύπωσης, ειδικές διαδικασίες, όπως φύλλα, με σφραγίδα ή τυπωμένα, την διαδικασία των εκτυπώσεων και τους περιορισμούς, την προετοιμασία των ψηφιακών αρχείων, τον έλεγχο της ποιότητας, και την αντιμετώπιση προβλημάτων. Η Γραφιστική περιλαμβάνει κάθε προϊόν που είναι «μελάνι σε χαρτί» (φυλλάδια, λογότυπα, εξώφυλλα βιβλίων, αφίσες, συσκευασίες, κλπ), όπως επίσης και τα τελευταία χρόνια στο τομέα του ιντερνέτ. Κάθε μέσο έχει τις δικές του τεχνικές και πρέπει οι σχεδιαστές να τις κατέχουν, προκειμένου να επιτευχθεί το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα.

Η σχεδίαση συνδυάζει δημιουργικά όλα αυτά, τεχνική και τις δεξιότητες της έρευνας. Όταν μισθώνετε έναν γραφίστα, προσλάβετε έναν επαγγελματία με εξαιρετικές ικανότητες για την ενίσχυση της ικανότητάς σας να συνδεθείτε με το κοινό σας και να επιτύχετε τους στόχους της επιχείρησής σας.

Γιατί θα πρέπει οι επιχειρήσεις να δώσουν προσοχή στο Graphic Design;

Σε μια αγορά γεμάτη με δεκάδες ανταγωνιστές που όλοι πωλούν το ίδιο προϊόν ή υπηρεσία, ο μόνος τρόπος για να ξεχωρίσετε από το υπόλοιπους, είναι μέσω ενός ισχυρού εμπορικού σήματος και μέσω μιας διαφορετικής και ισχυρής εικόνας. Ο καλύτερος τρόπος για να κρατήσετε τους πελάτες ή να κερδίσετε καινούργιους είναι να τραβήξετε το ενδιαφέρον τους. Αυτό απαιτεί ένα σωστό σχεδιασμό, όπως το λογότυπο της επιχείρησης σας, τις έντυπες διαφημίσεις (προσπέκτους) ακόμα και τα έντυπα που χρησιμοποιείτε καθημερινά. Το να έχετε μια καλοσχεδιασμένη εικόνα είναι το δεδομένο για κάθε επιχείρηση, όχι ένα επιπλέον κόστος.

Ο γραφίστας εργάζεται ως διαμεσολαβητής, δημιουργώντας σχέδια που βοηθούν τον πελάτη σας να μάθει πληροφορίες για εσάς. Αυτό θα μπορούσε να είναι οτιδήποτε, από την εύρεση πληροφοριών γι’ αυτό που προσφέρει η επιχείρηση σας, το τρόπο λειτουργίας της, τα προϊόντα της. Όταν όλα αυτά δεν έχουν μια καλοσχεδιασμένη σύνθεση, δεν βοηθούν τον πελάτη στο να πάρει τις πληροφορίες που χρειάζεται.
Μερικές φορές, τον κάνουν απλά να αδιαφορήσει για την επιχείρηση.

Η τυπογραφία, η διάταξη και τα χρώματα σαν επιλογές είναι κάτι περισσότερο από απλά γραφικά στοιχεία σχεδιασμού. Είναι τα εργαλεία που ένας γραφίστας χρησιμοποιεί για να προωθήσει την εικόνα μιας επιχείρησης. Μπορεί να ελαχιστοποιήσει τα στοιχεία που δεν είναι σημαντικά και δεν πρέπει να αποσπά την προσοχή και να τονίσει τα πράγματα που είναι σημαντικά, επιτρέποντας στους αποδέκτες να δουν γρήγορα τι πρέπει να ξέρουν για να αποφασίσουν σχετικά με την αγορά.

Δίνοντας σημασία στον σχεδιασμό ενός έντυπου ή στην εικόνα της επιχείρησης σας, ανεβάζεται την εκτίμηση και την αξιοπιστία της, στα μάτια των πελατών σας. Δίνεται, με μια απλή κίνηση, την εικόνα του επιχειρηματία που νοιάζεται για την γνώμη των πελατών του, προσφέροντας τους ταυτόχρονα έναν καλόγουστο τρόπο να προβληθείτε.
Φανταστείτε μόνο πόσες φορές χάσατε έναν πελάτη γιατί δεν έδωσε ποτέ την δέουσα σημασία στο έντυπο υλικό σας λόγω του ότι, ήταν κακοσχεδιασμένο ή δεν εξυπηρετούσε σωστά την φιλοσοφία της επιχείρησης, αυτό που πραγματικά είστε!
Σκεφτείτε το για λίγο:
Δεν έχετε διστάσει να πάρετε ένα προϊόν ή να χρησιμοποιήσετε μια υπηρεσία, γιατί το έντυπο ή ο τρόπος που διαφημίζονταν, σας φαίνονταν αδιάφορος και σας έκανε να αναρωτιέστε αν και αυτό που προσφέρει αυτή η εταιρία είναι το ίδιο κακής ποιότητας;

Πολλές μεγάλες μάρκες και εταιρίες σχεδιάζουν προσεκτικά την εταιρική τους ταυτότητα, τα λογότυπα και τα έντυπα τους και αυτό φαίνεται μόλις τα κρατήσουμε στα χέρια μας. Με ένα καλό γραφίστικο σχεδιασμό, μπορείτε να κάνετε την διαφορά!

Σκεφτείτε δημιουργικά.

______________________________________________________________________________________________________________

Basics

Wherever we look around us we see images. Images that create emotions and produce a sound in the back of our heads. This sound comes from the shapes and colors that those images depicture. In our every graf we produce colors and therefore we create feelings in us as well as in others. We are producers of beauty, life and sensation.
The colors are different and vary, just like people and emotions. They all have their purpose for existence. They exist to cause actions and reactions, joy, sadness, frustration or hatred. To our minds each emotion has a corresponding color, but still not a precise one. We come along to create the right proportions so to affect people, to pass the right message and  to create a positive impact in our eyes.

What is Graphic Design?

How you design something  makes the difference in our world. Whether is for upgrading a social idea or helping a business to attract customers or motivating people to participate in an organization, vote a candidate, or simply help travelers to find their way through a busy airport, a good design means connection. Graphic design combines the characteristics of creativity and official art with audience-centric marketing approach to create effective visual communication. Unlike the works of art, it is always in the service of  the customer’s  needs.
Much more than just “make things look beautiful,” graphic design uses colors, letters, compositions to communicate with a specific target audience.
To accomplish this, the designers analyze data of the public to whom they target, such as social class, gender, public awareness, education, shopping habits, personality traits, favorite magazines and TV shows, and so on.
The designers get their demographic and psycho-graphic information and examine what monitors people towards the product. For example, if your target audience, follow a certain style magazines and advertisements, the designers analyze these products and the visual vocabulary, the colors, the themes, shapes, fonts, synthesis. Using these fundamental elements, designers create those  new pieces that connect and communicate with the target that they  aim for.

The design  that  is based on the comprehension of its of target group is highly successful. Trying to design something, without knowing the basicsof that group, is like trying to communicate without knowing the language of the listener. Apart from a wide connection in the fine arts, marketing and creativity, graphic designers also build on a large body of technical knowledge on a variety of papers, printing inks, special procedures, such as leaves, stamped or printed, the process of Prints and limitations, preparation of digital files, quality control, and troubleshooting. The Graphic Design includes any product that is “ink on paper” (brochures, logos, book covers, posters, packaging, etc.), as well as in recent years in the field of internet. Each instrument has its own technical and designers should be holding them in order to achieve the desired result.
The design combines all these creative, technical and research skills. When you hire a graphic designer, you hire a professional with exceptional skills to enhance your ability to connect with your audience and achieve your business goals.

Why should businesses pay attention to Graphic Design;

In a market filled with dozens of competitors, all selling the same product or service, the only way to stand out from the rest, is through a strong brand image that is different. The best way, to keep customers or even gain new ones is to capture their interest. That requires a proper planning, such as company logo, print advertising (brochure) and even the paper forms that use daily. Having a well designed brand is a fact for any business, not an extra cost.
A graphic designer working as an intermediate, creating designs that help the client to learn information the firm. This could be anything from finding information about what the business offers, the way it operates, its products. When all these are not well-designed and  compositionrd, it doesn’t help the client to the information he  needs.
And sometimes, this comfusion might make him indifferent for the business.
The typography, the layout and colors as options are more than just graphic design elements. They are the tools that a designer uses to promote a company’s image. He can minimize data that are not important and should not divert attention and highlight these that matter, allowing recipients to quickly see what they need so to decide on a purchase.
Giving importance to design a logo or an image for someone’s business, automatically the firm increases the  appreciation and credibility towards their costumers. It becomes a company that cares about the opinion of its customers and  at the same  offering them both a stylish way to advertise.
Just imagine how many times a firm can lose a customer because they never gave proper attention to their printed material, and it was badly designed or not properly served the philosophy of the company.
Think about it for a while:
How many times we hesitate to buy a product or use a service, because the form or the way it was advertise, seemed uninterested and made people wonder if the product of the company is the same poor quality?

Many big brands and companies carefully design their corporate identity, logos and forms, and this is why we hold them in our hands. With a good graphic design, you can make a difference!

Think creatively.